Kızlar işe girmek zorundayım malum tek maaşla ev geçindiremiyoruz artık oğlum 3 yaşına girecek annemle aynı ildeyiz ama 1 saat uzaklıkta ben bakarım diyor ama çalışacağım yer 2 saat uzaklıkta anca anneme bırakıp çalışabilirim ne yapacağımı bilmiyorum 5 gün annem bakacak hafta sonları alacağım oğlumu tabi hafta içi onu görmeye gideceğim ama anne yüreği içim sızlıyo çalışan anneler deneyimlerinizi benimle paylaşır mısınız 3 ay çalıştıktan sonra home office geçicem ama 3 ay nasıl geçecek bilmiyorum 😔😔