Kizlar 1 ay once burun geniznakintisi basladi burun yikadik surekli sonra o akinti koyulasti ve ardindan oksuruk eklendi neyse antibiorik hava falan kullandik sonra tam gecti derken tekrarladi kbb doktoruna gotrdum yogun akinti var sinuzt gbi desi bol bol yika dedi tekrar antbiyotk verdi kullandik tam gecti derken 2 gunden beri yine kpyu akinti tikaniklik var deliricem bu neden olur ? Gecen hfta kan verdik hepsi temiz cikti alerjiye bagisiklik hepsine bakildi temiz , cocuk burnunu yikamaktan bikti artik ya yikiyorim yine tikaniyo