Merhabalar. Kızım 1 ay 25 günlük ilk doğduğundan bu yana ağzında pamukçuk var ve geçmiyor her gün karbonatlı su ile siliyorum ama hiç geçmedi. Bir doktor mikostatin vermişti kızım da alerji yaptı bıraktık. Reflüsü var başka bir doktorda reflüsü geçmeden ağzında ki pamukçuk geçmez dedi midenin asiti orayı yakiyor tekrarlıyordur dedi. Ama dün kızım çok ağladı huysuzlandi sürekli dilini dışarı çıkarıyor yavrum normalde bu kadar fazla değildi dün birden çoğaldı sanki fazla kustu belkide ondandır bilmiyorum başka bir çaresi yok mu doğal yöntemle pamukcuğu yok etmenin