elfdfn Kızım zaten kolik bir bebek bunu biliyorum ama 3 gündür dinmek bilmeyen bir ağlama ne meme alıyor ne mama ne de uyuyor sürekli ağlıyor kucağıma alıyorum ağlıyor gezdiriyorum ağlıyor bugün 3 ay olduk neden böyle yapıyor anlamıyorum. Normalde de ağlıyordu evet ama en azından kucak da ve gezerken susuyordu meme mama alıyordu şimdi bunlar da fayda etmiyor beyaz gürültüler de tesirini kaybetti ne olur yardım edin Bi fikir verin başka ne yapabilirim 😔😔😔
[silindi] elfdfn gaz değildir belki doktorunuza danışsanız kulak ağrısındada bebekler ağlama krizine giriyorlar çünkü
Merve1650 elfdfn bnmde bebegm 2 ay 25 günlük 3 gündür aynı dedignz gbi 3 gün snra geçti sanrm atak dönemiydi doktora gttm şükür birşey çıkmadı