MeteYmen_Annesi Promosyon konusuna açıklık getirildi mi ? Eşim görevde haber alamıyorum haliyle merak ettim bende yatıralacakmı acaba
[silindi] MeteYmen_Annesi henüz yok bir haber sanırım askeriye için tabi polisleri bilmiyorum mart Nisan gibi bizede yatacakmış diyorlar görüşmeler devam ediyormuş
123PrensAnnesi123 MeteYmen_Annesi kizlar tsk jandarma icin dun ercan seki hulusi akardan guzel haberler almis bugun derleyip toplayip Twitter da paylasacakmis takipte kalin 🤗 promosyonla ilgili 2 gun once ege tsk komutanligi ziraat bankasina dilekce yazmis ilk mesale yakilmis yani
Polannem queenelizabeth bende polisim bize yatmadı. 27 bin için taahhütname imzaladık haber yok henüz 😀 hangi şehirdesiniz siz
Elisasmommy Ücretsiz izinde olanlara yatmıyor diye duydum. Daha Sonra işe başladığımıZda yatırılacak mı bir duyum aldınız mı?
luluuu Naturall bizimkiler için 50 bin tl anlaşmaya gidilmez hiç sanmiyorum. Çünkü bu teşkilat asla personeli için daha fazlasını istemiyor.
Eylull_35 MeteYmen_Annesi polislere ayın 15 de yatcak diye biliyoruz beklemedeyiz bide o 27 bin 35 bine cikabilirmis ay hadi insallah ilaç gibi gelicek