tiredmom_ Sezeryan olduğum için geç başladık. 1.5 aylıkken falan başladık. O kadar mutlu oluyorduk ki kakasını yapınca çok rahatlıyordu. Şuan 10 ay 20 günlüğüz, lazımlığa yapıyor.
Ancak zamanla sinyaller değişir. Sizin zamanlarınızda memeden iter ve kucaktan iter tepinir. Sonra daha farklılaşır sinyaller. Ayrıca evrensel saatlerde de tutun altına yapıp rahatsız olmasın.
Evrensel saatler ise,
Uykudan uyanınca,
Sıvı alımından kısa süre sonra,
Bir yerde uzun süre oturduktan sonra,
Banyodan sonra