TheBaby 18 aylık ve 1 haftadır asla yatağında yatmıyor. Bişeyleri götürürken, getiri ne oldu peki. Gece beslenmesini bıraktı🥸 Töbee yarabbim. Çünkü yanımızda yatarken hiç uyanmıyor
TheBaby simiyyy Gelgitli canım. Akşamları bazen sorun çıkarıyor yemekte. Bişekilde hallediyorum. İnat yok. Ama bu aylarda oluşan bağımsızlaşma, bireyselleşme çabalarından dolayı ağlama krizleri oluyor. 16-30 ayları arasında oluyor bu tepkiler
simiyyy TheBaby evet benim kızımda kahvaltıyı yumurta hariç yapıyor öğlen çorbasını iiiyor ama akşam yemeği asla yemiyor. Ben bi şekilde ayarlayamıyorum dün pilav yesin diye aç bıraktım doktorumuz altı saat aç kalabilir altı saate yaklaşınca mamasını vermelisin kan şekeri düşer dedi. Aç bıraktım sadece üç kaşık pilav yedi. Sonra dayanamadım verdim mamasını 😕
TheBaby simiyyy Benimki peynir düşkünü olduğu için sabahları peynirli yumurta yapıyorum yumurtayı hiç tek vermedim canım. Sende böyle yapabilirsin eğer peynir seviyorsa. Omlet gibi değil ama yumuşak seviyo. Öğlen bende mamasını yedirip yatırıyorum. Uyanınca meyve püresi yediriyorum çünkü meyve seçiyo tam alsın istiyorum vitamini. Sonra ilikli yada tavuk sulu sevdiği çorbalardan yapıp yanında yoğurtla yediriyorum. Akşam bizle işte aynen 3-4 kaşık yiyor. Sonra gece maması ve uyku. Bazen öğlenleride istemiyo. Zorlamıyorum bi kaç saat sonra acıkınca deniyorum o zaman yiyo. Ama aralarda mama hiç istemiyo. Hep uyku öncesi. Oda günde 2 defa mama yapıyo. Geceleride mamayı bıraktığı için. Bazende yemediğinde eline poğaça pankek falan veriyorum bak onları oyalanarak yiyor. Böylese yapabilirsin.
simiyyy TheBaby gece mamasını kendi mi kesti? Dokuz buçukta mamayı yer uyur gece bir gibi tekrar uyanıyor mama için hala. Suyla muylada kandıramadım katiyyen, uykuya geri dönmüyor karnı açken
TheBaby simiyyy Evet ama yanımızda yatmaya başlayınca kesti mamayı. Yoksa kaç kez uyanıyordum. Şimdi yatağına koyduğumuz an uyanıyor. O yüzden bu geçici süreçte artık hiç yatağına koymuyoruz çünkü yanımızı istiyor