İyi günler kizlar bebeğim verem aşısı olmuştu patladinkabuk bağladı buraya kadar normal ama kabuk kalki biraz önce kanadı az bişey ama akıntı var hafaif sarımsı gibi etrafı kızarık birazda şiş başına böyle bişey geln varmı enfeksiyonlu oldu acaba ne yapsam