omerogundur bebegim çarşamba 1 aylık aşı oldu çarşamba günü o günden beri gunduz uykusu hic yok bebeğim de yaşayan var mı ?
Kubratac omerogundur benim çocuk daha 25 günlük aşı filan olmadı ama gündüz uykuyu bıraktı kesik kesik beşer dakika uyuyor 😒