Birisi bana yardım etsin napacağımı bilemiyor haldeyim. Kızım 1 yaşına girdiğinden beridir bize vurma huyu vardı her seferinde net dille anne babaya vurulmaz canım acıyor cici cici yapıyoruz diyordum zamanla bize vurmayı azalttı ama kendine yapıyor hatta daha fazlasını yapıyor kafasına suratına vuruyor, kafasını yere ya da bir nesneye vuruyor son zamanlarda bu iyice arttı zaten bir şey isteyince herşeye mız mız ağlardı şimdi ağlama+ vurma huyu ve herşeye yapıyor. Az önce kendisine yemek hazırlıyorum beni kucağına al diye ağlıyor alamıyorum elimde birşeyler doğruyorum baktı almıyorum ağladı kafasını yere vurdu sonra aldım biraz oyaladım baktı etti yere bıraktım yine aynısını yaptı tuvalete gidiyorum artık ucuna geliyor sıkışıyorum peşime ağlıyor kendine vuruyor önceden sadece ağlardı yani aklınıza gelecek herşeyde istediği olmayınca ya da sinirlendiği anda kendine vuruyor bazen yine bize vuruyor özellikle sofrada olursa bu durum önündeki yemekleri fırlatıp atıyor kirli ellerini saçlarına sürüyor, yemeklerini fırlatıp atıyor kendine vuruyor birde bizi böyle sıkarak sevmeyi öğrenmiş tırnağı varsa resmen iz yapıyor etine nasıl canımı acıtıyor dün annemle babama da yaptı başka çocuklara yapar diye korkuyorum 😔😔 Nasıl böyle oldu anlamadım nasıl tepki vermeliyim ne zaman geçer çok canım sıkılıyor 12 aylıkken başladı şuan 15 buçuk aylık