Derya341986 Kanda enfeksiyon bizde de olmuştu 7. Ayda 3 4 gün sürekli ateşi çıkıyordu özellikle gece yatarken artıyordu gündüz de calpolle düşüyordu. Baya zor geçmişti. Serum falan taktılar geçti sonrasını bizde evde ilaçlarla atlattık. 20 gün falan sürdü tamamen geçmesi ama çok zorlandık. Sizinde geçer inşallah ateş olayı da tekrarlayabilir artık ateş düşürücülerle düşürmeye çalışın. Çok geçmiş olsun.