Sssdt benim beneğim çok gazlıydı uyku nedir unutmuştum sadece maldır ve biogaia iyi geldi biraz pahalı sabah akşam verdiğim için dayanmıyordu çok küçük zaten daha sonra zinco kullandım ondan da memnun kaldım ama mama kullanıyorsa eğer kesinlikle Aptamil conformil kesinlikle kullan çok iyi gelir biz onunla gazdan tamamen kurtulduk