Liva2210 benim bebeğim de aynı dediğiniz saatlerde yatıp kalkıyor. Şu an 1 yaş 2 haftalık. Uyku gerilemesinden dolayı 1 hafta tek uyku yaptı. Az da uyusa dediğiniz gibi 2. Uykuyu yapmak istemedi. Ama tamamen uyku gerilemesinden kaynaklı olduğunu bildiğim için hep 2. Uykuyu uyutmaya gayret ettim. Çok şükür 2ye çıktık tekrar. Hep aynı saatte uyutun, uyumazsa bile dile getirin uyuyacağız, saatimiz geldi vs diye. Birkaç gün direniyorlar sonra oluyor.