bebetom08 Ece61 Biz 2 gündür Nasovan kullanıyoruz fısfıs burnu tıkalı hırıltılı iştahıda gitti nefes alamadığı için yemiyor içmiyor doğru düzgün
Ece61 Minnak20 2 aylık 15 günlük şuan bruno baby diye fizyolojik su varmış onu aldık şaun Hasta burnu tıkalı kızımın
Fyzannesi Ece61 Otribebe kullanıyoruz sabaha açıyoruz burnunu akşama gene tıkalı oluyor anlamadım gitti
Ece61 Blue2022 bende brunoyu deneyim ilk kez ama damlattık bişeyde akmadı açıldı gibi ama aspiratör felan kullanmıyorum