Ezoooooo Kızlar aranızda gastrotuss baby kullanan var mı bence benım bebeğime iyi gelmıyor ancak doktor bundan dolayı değildir diyor ne yapacagımı şaşırdım gavıscon infant kullanıyordum o zaman cok iyiydi kakası beslenmesı vs gastrotuss a gecınce kakası mukuslu salyalı cıvık ve cok fazla bezden taşıyor gavıscon da artık bulunmuyor maaleaef yok uretılmıyormus aranızda kullanan varsa yardımcı olabılır mısınjz fikir acısından?
Guleryuz99 Ezoooooo Mukuslu kaka filan yapıyorsa belli ki yaramamış , Bizede gaviscon yaramams kabız yapmıştı gastrotuss iyi geldi bı sure ama daha sonra fayda etmemeye başladı , doktorlara kalsa zaten hiç bı ilacın alerji yapma lüksü yok hepsi yarar
umutunannesiiii Ezoooooo gaviscon infant soruşturun biz öyle bulduk kullanıyoruz şuan sabah akşam yarım ilk başta günde 4 kredi 4 ay doldu azalma var kusma yoktu bizde migde ekşimesi gibi ağza geliyordu
Ezoooooo umutunannesiiii şurubu değil tozu değil mi? Toz bulamıyoruz işte maalesef ki lu an bır kutuyu bitirdik cook iyi gelmişti siz nasıl temın ettınız acaba artık üretimi yokmuş napıcam bilmiyorum 10 gunde 360 gram alan cocuk bu sefer 160 gram almış 10 gunde
umutunannesiiii Ezoooooo bir kaç eczaneye sorduk o şekilde bulduk bitmek üzere şimdi tekrardan alıcam eğer varsa size yazarım burdan
Ezoooooo umutunannesiiii ay cok guzel olur cok cok cok teşekkür ederım aynı sekılde araştırıyorum ben de yazarım sıze bulursam eger bızım buralarda yok aydın kusadası soke maalesef hemem iyileşsin yavrularımız inşallah
umutunannesiiii umutunannesiiii eczaneye gittim canım ama sonuncuyu verdik o zaman dediler bende bulamadım sorucam yine bulana kadar
Buseozdemir Gaviscon infant kullandik daha cok kusturmaya basladi ve kabiz yapti. Gastrotus baby kullanmaya basladik ilk iyi gelir gibi oldu yine artnaya basladi. Suan 8 ayligiz ilk zamanlardaki kadar olmasada kusması devam ediyor hala
Guleryuz99 Berican Evet alerji maması içiyordu. Faydasını baştan gördüm ama daha sonra pek işe yaramadi alerjik Reflü olduğu için olabilir