Selamlar arkadaşlar
Kızım 1 yaşında 1 haftadır yürüyor
Ama keyifsiz ve daha önceki gibi neşeli değil ayrıca söyledi 3-4 kelimeyi de yürüdüğünden beri çok söylemiyor eski güleryüzlü hali de kalmadı
Bir yerde okudum fiziksel gelişim bir süre nöbeti devralıp bilişsel gelişimi geri plana atar ama asla unutmaz öğrendiklerini diyordu sizler bebeğiniz yürürmeye başlayınca ne gibi değişiklikler yaşadınız?