Aras_2323 serum fizyolojik ile temizle canım şırınga ile doktor bana burnu tıkanık olduğu zaman günde 3 kere temizle diyordu hatta daha fazla tıkandığı zaman yani ben de öyle temizliyordum ama tabii içeride yeni kalıyordu onları da aspiratör ile çektiriyordum benim aldığım aspiratör lektrik süpürgesi ile çalışıyordu yani bütün içerdeki sümükleri çekiyordu elektrik süpürgesi dedim şimdi millet yanlış anlayacak çok kuvvetli bir çekim değil yani küçücük bir deliği var burnuna sokuyorsun Yavaş yavaş çekiyor ama bayağı çıkıyor yani çok rahat etti bebeğim onunla