Kızlar bebeğim neredeyse 7 aylık olacak. Yalnızca anne sütü aldığı için ek gıdaya tam 6. ayda geçtik ama hiçbir şeyi kabul etmiyor. Sebzelerle başladım yoğurtla ve meyve ile devam ettim ama hiçbir şekilde istemiyor. Anlatıyorum, konuşuyorum, zorlamamaya çalışıyorum, karşısında ben de yiyorum ama yok. Kaşık görünce ağzını kilitliyor ve yüzünü ters yöne çeviriyor. Kilo alımı yavaşladı ve şimdiden çok yoruldum. Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Düzeliyor mu ve ne yapmam lazım?