Bensuuu1 Bebeğim 7.5 aylık diş ağrıları için doğal önerileriniz var mı? Yada hangi ilaçta memnun kaldınız tetagil çok duyuyorum ama bilemedim
birminikbebekannesi Bensuuu1 Ben kullanıyorum tetagil benim bebeğim de 7 aylık memnunum ama dün eşime calgel aldırdım oda çok rahatlattı ikisini de tavsiye ederim
birminikbebekannesi Bensuuu1 6 kere verebiliyorsunuz günde ama ben en fazla 2 kullanıyordum gece yatarken döküyordum rahat uyusun diye bir de caljel başladım oda rahatlatıyor