Oglum 1,5 yaşında baba mama meme dio sadece cok cok hareketli yani ama anlatılabilecek düzeyde degil gören şahit olan herkes şok oluyo ya elimden geleni yapıyorum ugraşıyorum konuşturmaya çalışıyorum nadir beni anlıyo ama sanki takmıyor biraz araştırdım ama dogdu dogalı tekiz zaten ondan mı yoksa gün boyu tv acık olurdu onunmu etkisi yoksa başka bişey mi var cıkamıyorum işin içinden bu yaşlarda çocuklarınız nasıl yada nasıldı acaba