kurabiyem28 Merhabalar, etimesgutta oturuyoruz. 8 aylık kızım için havuz bakıyoruz. Giden ailelerimiz var mı ? Gidiyorsanız memnun kaldınız mı? Çok mu erken bilemiyorum. Bir de kış ayı… bu konuda ne düşünüyorsunuz?