Selam kızlar 4 ay 10 günlük olduk ve 1 haftadir geceleri 45 dkk 1 saat sonra çığlık atarak ağlayarak uyanıyor 😔 Gün içinde de öyle surekli bir yeri aciyor gibi ağlıyor.sizin de öylemi herkes atak diyor peki bu seriyi nasıl geçiriyorsunuz.normalde gece 2 ke uyanır emer yatardı simdi her saat başı kalkiyir ama uykuya geçemiyor ayağımda sallıyorum böyle alışacak diye de endişe ediyorum. Ne olacak boyleee güzel anneler bi fikri yada şöyle yapıyorum daha hafif anlatıyoruz diyen varmi 💜🌸