YoncAras ilk dogumumda hastaneden eve geldim cantalarda bisey ariyorum eve gireli 10 dakika oldu olmadi esim böğüüüüünnnn yemeeek yemeycööööözzzz müü dedi.sezeryanliyim bide. Öyle üzüldüm öyle icim acidiki diyecek bisey bulamadim. Ikinci dogumumdada bisey almadi ben okadar laf ettim diye gitmia hastaneden cikacagim gün cicek almis bende hemsireye hediye ettim. Ama annem sagolsun ilkinde altin bileklik almisti ikincisindede 5 ceyrek taktirmisti kolyeye dogumuma 2 hafta kala vrrmisti bana…dogumdan tam 1 hafta sonra vefat etti annem. Simdi beni düsünen gercek anlamda seven kimse yok. Herkezin isine yaradigin kadar iyisin. Bu arada tabiki kimse bisey almak zorunda degil esimede dedim aynisini ama sevildigini düsünüldügünü bilmek önemli bence bu bir cicek olur bor cikolata olur ne bileyim herhangi bir kücük bisey olur ama malesef