Sarahh OptimusPrime aslında seviyorumda sadece renkli gözlü fazla beyaz olanlara yakışır bence bana yakışmaz
Sevzeyd OptimusPrime Evet kızıl kullanıyorum ama artık çok sıkıldığım için yatağa yorgana geçiyor sürekli kendi haline bıraktım. Benim saçlarımda açık kestaneydi açmadım ilk yıkamada değil , ikinci boyamada rengi güzelleşti üçüncü boyamada tam oturdu rengi
oykumoms Ay bende kızıl yapmak istiyorum ama korkuyorum yakışır mı? yakışmaz mı? kullanabilir miyim o rengi? pişman olursam ya? Kararsızım 🤯😄