Mslll İshal gibi komple bezi dolduruyo. Bugün kıyafetlerini de aştı . Bağırsakları iyi mi çalışıyo hasta mı bilemedim 🥺🥺
Burcu35 Mslll Oğlum 4 aylık olana kadar günde 7 bez aldıysam 6sı kakalıydı çişli bez aldığımı nadir bilirim😂 kaka rengi normal ve çok sulu değilse bi problem yoktur
ayazasaf Mslll şükret 😄 bir zaman sonra yapmıyorlar ilk haftaları ne güzeldi hep yapardı şimdi ise kaka yolu beklşyoruz gğnlerdir
Mermaid16 Mslll çok normal ☺️ Ama taşması sızıntı olması kullandığınız bezin markası ile alakalı olabilir
Mslll Mermaid16 bez o kadar dolmuştu ki açınca ben ancak bu kadarını tutabildim demiştir 😁molfix kullanıyoruz bu arada
Gamzeciks Mslll ilk günler kaka çok yapıyordu bizimkide. Sonra 3 günde bir yapmaya başladı. Şimdi gün aşırı 2 aylık
Nesli68 Bizim kizda oyke nerdeyse 10 bezin 9 u kakali anne sutuyle beslenen bebekler hep oyle yapiyor galiba bu yuzden bizim kiz az kilo aliyor