Ben akciger rontgeni cektirdim saniyelik surdu. Bircok doktora sordum. Sutte birikmez sagmadan bile emzirebilirsin dediler. Ama ben emzirmedim zatenn calistigim icin sadece aksam emiyordu. Sut azalmis galiba dunden beri sagiyorum bi iki damla cikiyor. 15 saat falan emzirmedim ama gece mecbur verdim. Agliyordu. Cektiren anneler deneyimlerini paylasabilirse cok sevinirim