Deletedmom113 doktora bugün gittik, sordum ve bu aylarda yaptırılıyor dedi. Ama çok da gerekli görmedi, ben de boşuna yükleme yaptırmadım bebeğimin vücuduna. Zaten menenjit aşısı oldu bugün. Yani yaptırmamaya karar verdim, ama yaptırmak istiyorsanız eylül-ekim uygun zamanlarmış