Slmklcsln Kızlar selam oğlum 3 aylık ağzından tükürük boluncukları ve salyaları akıyor bu oral dönem olduğu için mi böyle yoksa diş çıkarma evrensin mi giriş yapmış
erdemirmerve61 Slmklcsln merhaba benimm oğlum da da şu an öyle inşaallah deneyimleneler paylaşır merakla bekliyorum
Oykubra8 Slmklcsln oral dönem dedi doktorumuz tüm bebekler de oluyor. 3-4 ay da tavan yapmıştı 5. Ayda azalmaya bşladı bizim salyalar. sanırım tükürük yutmayı öğreniyorlar zamanla ama el hep ağızda 🤭