burjuvaanne [silindi] zeytin yagi icir bakalim yada maflor toz var fazla icirme kabiz yapar. Ama 13 gun cok cok uzun bir sure evham yap tabi doktora kesinlikle gotur . Kendinde arastirabilirsin baska bisi diyemedim
[silindi] burjuvaanne bacım neler yaptık hangi doktora götürdük ama bir şey çıkmadı ne yapayım deliriyorum
Tbmbdb [silindi] valla hala haftada bir veya 2 yapıyor her gün yapmıyor yani düzen yok ama en azından müdehale etmeden yapıyor demek ki yapabiliyor bekliyorum ben de 1 haftayi gecerse fitil yapiyorum ama son 1 bucuk aydir kendi yapiyor 3 veya 4 kere yaptim tek dikkat etmek gereken fitilin bir sure icerde kalmasi valla benim ki 2 dk zor dayanıyordu hemen yapiyodu biogaia probiyotik vermişti bize doktor çok karin ağrısı şancı yaptı kullanmadım belki siz de ise yarar
Nil123 [silindi] hametan ve anestol kullanıyoruz arada fito sürüyorum ilk zamanlar sıcak suya falan oturtturdum
Aysun97 Benimde bebeğim 10 gün yapamamıştı Dr ye götürdüm ve bağırsak rahatlatıcı ilaç verdi ondan sonrada hemen düzeldi , hiç fitil falan kullanmadım
AysuL Ysgl26 Zeytinyağı asitli olduğundan bebeğe direkt verilmesi sakıncalıdır. Yemek borusuna zarar verebilir. Süte ya da mamaya karışması gerekir. Aynı zamanda ek gıdaya geçmemiş bebekler için özellikle akıcılığı zor. Yiyecek içecekler yutmaya calisirken öksürme halinde cigerlerine kaçabilir. Bu öneriyi bir doktordan mi aldınız ?