Merhaba bebeğim 2 aylık aşırı hırıltı, öksürük hapşırma sonucu doktor antibiyotik ve buhar verdi ben de yeni yeni grip oluyorum galiba burnum tıkanıyor boğazım ağrıyor yanıyor üstüne daha fazla artmadan ve bebeğime tekrardan bulaştırmadan nasıl atlatabilirim?
Emziriyorum ve ne iyi gelir ne gelmez tam bilemedim önerilerinizi bekliyorum, teşekkürler 😊