karelmomyy Anne sütü+mama şeklinde ilerliyoruz. Aptamil kullanıyordum bebeğime gaz çok yaptı bebelac gold a geçtik ve daha rahat bebeğim. Sizin bebekleriniz bebelac gold kullanırken kilo alımı gelişimi nasıl oldu? Faydalı buldunuzmu mamayı?
Eflinveannesi_1 karelmomyy biz meme+mama şeklinde ilerliyoruz sütüm çok yok mama ağırlıklı devam ediyoruz diğerleri kilo aldırmadı bununla güzel gidiyoruz 🥰
Nilpera 1 ayda 950 gram aldık bende bebelac gold kullanıyorum süt sağıp veriyorum ama sütüm az 46 günlüğüz şuan
karelmomyy Nilpera çok teşekkür ederim bizde 21 günlüğüz . İki gündür göğsümü emdikten sonra sağıp bir mama arası bir ögünü bu sekilde atlatıyoruz inşallah emme oranı az sağma oranı çok olduğu için sütüm dahada azalmaz
Meliike Ay kontrolünde hem mama hem meme olarak devam ettik mamayı günde 3 kere 2 ölçek veriyordum 700 gram aldı bence bu mama şişirmedi oğlumu gayet güzel dedi doktorumuz