espiri zumraylc ilki biraz büyüyüp desteksiz bi uyku rutini oluyor tuvalet eğitimi almış oluyor yemesi icmesi artık sizinle aynı olduğu için bu yönden zorlukları olmuyor bana ama tabi daha küçük olmuş olsaydı çok zorlanırdim eminim
zumraylc espiri yok yanı hamılelıgunız normlemı benım daha 1 aylık kafamda cok basın var bas agrsı falan oluor oglumda 9 ay yattım ınsaallah bu boyle gecmez
elifinannesi53 MGYE bende çok istiyorum ikinci çocuğu ama o doğum o ilk zamanların zorlukları iki saatte bi kalkmak zor geliyor ya ne bileyim sizin çocuk bezden çıktı mı bide benimki 2 buçuk yaşında hala bezlı malesef kabızlık sorunu yeme sorunu baya sorunlu yani çocuğum
MGYE elifinannesi53 doğumdan bende hala çok korkuyorum sezaryen olmuştu oğlum aklima o gunler geldikçe nasil yapacağım diyorum. Oğlum 30 31 aylikken bıraktık bezi şükür kolay geçti bizim kakadan bı sure korktu onuda atlatti 3 ay oldu bırakalı. Yemek konusunda da valla bazen iştahı yerinde oluyor güzel yer bazen zorla iki lokma yer
liyosunannesi23 MGYE benim kızımda nisanda 4 yaş olcak, 2.yi bende düşünüyorum artık hayırlısı ile. Benimde dün adet olmam gerekiyordu olmadım ama dün test yaptım hiçbişey çıkmadı beklemedeyim bakalım. Ama sizinki baya belli hayırlı olsun :)
elizabeth MGYE böyle isteyipte olduğu için çok mutlu oldum sizin adınıza, allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🌸