Egesmom05 Arkadaşlar selam oğlum 18 aylık. Dokuzuncu ayından beri meme emiyor ve mama ile devam ediyoruz. Ek gıda alımı iyi diş çıkarma dönemi harici ve hastalık harici tabiki. Öyle dönemler sadece mama ile besleniyor. Mamaya biraz fazla düşkün uykuya geçeceği zaman muhakkak mamayla geçmek istiyor. Gece 4 5 ten önce kalkınca vermiyorum ama o saatlerde acıkmış oluyor ve mama istiyor. Yavaştan mamayı kesmek istiyorum doktor görüşleri bu yönde olduğu için. Nasıl bir yol izlemeliyim deneyimlerini paylaşacak arkadaşlar var mıdır?? Oğlum ciddi seviyor mamayı yani şu an imkansız görünüyor gözüme onu mamasız uyutmak vs yardımcı olursanız sevinirim 😊
Irmakmelegim Egesmom05 valla 15 ay 8 günlük kızım uyku dışında mamayi aramaz kolay kolay 2 gündüz uykusu bir gece uykusunda illaki arıyor bıraktırma konusu sorun uyumadan önce 1 saat önce bile bisiyler yedirseniz arar kızımda aynı muhabbet meyve veya yogurt ne yedirrsem yediririm uyumadan önce arıyor yerine bisi koymanız lazım meyveli kefir yada bir fikir duymuştum ılık bir suya 1 çay kaşığı bal koyun karıştırın uyku sersemi icirin 2 3 gün yapın bebek mama zannediyor onu kızımda 1 kere gece uyanıyor denedim gerçekten içip o suyu uyumaya devam etti
PamukPrensesannesii Egesmom05 2,5 aylıkken bıraktık şükür. Alerji maması almıştım ,malum onun tadı çok kötü. Birkaç kez içip tadını sevmedi ve bıraktı. Birdaha biberonu bile ağzına almadı
Egesmom05 Irmakmelegim denerim dediğiniz şeyi. Birebir aynı bu arada, sofradan da kalksa mama içip uyuyor sanırım zor bi süreç olacak
Irmakmelegim Egesmom05 benim kızımda mesela 8:30 da kahvlti (balli cevizli yumurta yedi mesela) yaptı şimdi 80 cc mama içti uykuya geçti mesela 12 de uyanır sonra bidaha 4;00-4:30 gibi uyur mama icer 80cc 6 -6:30 kalkar akşam 9:30 ta mama içip 130 cc uyur bazn 180cc icer değişir ve sağlam yemesine rağmen tabiki dış vb dönemler haric Bn sadece gece uyandığında o suyu veriyorum gece beslenmesini onermedikleri için onuda uyku sersemi anlamiyor
Irmakmelegim PamukPrensesannesii 2.5 aylik çok nrml bakmaksızın zatn tatlandirmadiysaniz şanındandır birakir kötü kokulu olduğu için kızım mesela doğduğundan beri memem mama gitti 7 aylık sadecee mam ek gida gitti ve hiç mamayi öyle reddetmesi istedi özellikle atak ve yemek yemediği donemlerde şuan 15 ay 8 günlük kzim
kelebek2121 Bizde 21 aylığız, akşam yatarken içer birde gece 4-5 gibi uyanıp mama ister. Öğlen de 12 de içiyor uykuya geçerken, bende bıraktırmak istiyorum ama nasıl olacaksa bilmiyorum valla ya
kelebek2121 Tugcesaygili evet sulandırdım verdim çok ağladı Su verdim çok ağladı 😄 Süt verdim çok ağladı NApcam bilmiyorum