mihrosum yaaa evet anlıyorum bende ilk gündüz uykusunu bıraktığı zamanlar zorluyordum çok kötü olmuştu uyku düzeni inan şimdi çok rahatım dedigin gibi gündüz geç yatıp geç kalktığı için gece 1 2 yi görüyorduk birde kardeşi var yani sabah ne kadar uyusada erkenden kalkmak zorundaydım gece 2 de yatıyordum sabah 7 de kalıyordum tabi 2 den 7 ye kadarda küçük kızım kaç kere emmeye kalkıyordu şimdi düzene girdi çok şükür yani bizde bir sorun yaratmadı öğle uykusunu bırakmasi bu şekil daha mutlu ☺️