Yildizparlak1 kuzum algıları açılıyor artık. Etrafı fark ediyorlar, insanları görmeye başlıyorlar. Her şey onlar için daha çok yeni. İlk ay sadece uyuyorlardı ama artık doğduklarının farkındalar. Alışma süreci yani zamanla düzelecekler. Bizim kız da öyle çok huysuz. Uykusu var ama uyuyamıyor, kucak istiyor. Gaz sorununu çözdüm ben çok şükür I konuda rahatım ama yine de benden ayrıyken huysuz