melmel22 2 aylık bebeğim geceleri emmek istemiyor. 2,5-3 saatte 1 uyandırıyorum, zorla 5dk bile emmiyor. Yani tok olsa anlarım ama sabaha karşıda aynı şekil… geceleri mama mı versem biberonla vakumluyor resmen ?? İkimizde yorgunluktan bittik
Mbrre melmel22 benimkide öyle uyanıyor 2 3 dk emiyor uyuyor o yüzde sık uyanıyor hatta saat başı gece sutu farklıymis sanırım uyuyup kaliyor
Myagmurr melmel22 çünkü biberona alışıyor biberonu kesin eninde sonunda memeye dönücek gitgide meme reddi oluyor. Vermeyin bence hiç biberen emmesede vermeyin ağlıcak edicek ama sonunda emmeye başlıcak ben çok zor kestim ilk doğduğu günler
Keremarden Bence biberon vermeyin meme reddi yapıyor aç olsa emer geceleri 5 dk bile emse yeter bizde de öyleydi kilo alımı gayet iyiydi
zhr61 melmel22 benimde bebeğim iki buçuk aylık olmak üzere ben uyandırmıyorum aç olsa kendi uyanıp emiyor uykuda bir besin ihtiyacı var uyumaya kilo alımı iyise bence uyandırmamalısınız bir de öyle deneyin