kahvesever93 Of ya kahve icemiyorrrruuuummm 🤣 doktor çayı da yasakladı ama dedim dur orda bakim. Çay içiyorum valla, ama kahve hic icemiyorum :(((( bebekte gaz oldugu icin. Siz içebiliyo musunuz bebeğinin gazı olan annişler
Zlm kahvesever93 doktor içme dediyse içmeyin bebeğin gaz sancısı cekmesinden daha mı önemli bir yıl dayaniverin
Turgutveannesi kahvesever93 cay gazmi yapiyor bebekte? 🥺 ben bilmiyordum ve neredeyse 20 defa cay icerim .. bana etrafimdakiler sutum artsin diye cay icmemi onermisti🤦♀️ ilk bebegim tecrubesizim malaseff
kahvesever93 Turgutveannesi Sütü arttırdığını duymadım ama öyle dediler gaz yapıyormus valla dedim cay icerim kimse kusura bakmasın😃
Deletedmom_123 Bir fincan kahve içtim ben çok gazlı bir bebekti ancak bize gaz yapan salatalık domates karpuz süt ürünleriydi bunları yediğim gün kıvrılıyordu
guno Çayın gaz yaptığını duymadım. Ama doktor içme dediyse içmezdim. Bebeğimden önemli değil sonuçta.
aslidbd kahvesever93 bana da içme dedi doktorum. Bunlar haricinde yumurta balık tavuk süt ürünlerini de tüketmememi söyledi. Baklagillerden zaten uzak duruyorum. 1ay 15 günlüğüz ve 1 aydır durum bu şekilde
kahvesever93 aslidbd yumurta ve balık ne alaka ya? Bu cocuk nasıl büyüyecek yumurta yiyemezse ? Yani vitaminini alması gerekiyor ve ben yumurta yemezsem saçlarım dökülüyor
aslidbd kahvesever93 balık çok gaz yapıyor ki zaten her yediğimde bana da yapar ama yumurta her gün olmasa bile 2-3 günde bir yiyorum artık ben de senin gibi düşünüyorum çünkü hiçbir şey yiyemez olduğumdan. Bekliyorum da bekliyorum 3-4 aylık olmayı bekliyorum😁
mysa2 kahvesever93 bana doktor hiç öyle birşey dememişti ya hep içtim ben ama kolik bi bebek değildi gazını da atıyordu ondan birşey olmadı sanırım 3 aylık suan hala da içerim kahve felan 😀 size içme dediyse bi sure içmeyin ya da takip edin içince gaz durumu nasıl oluyor değişiklik oluyor mu ona göre tüketin tüketmeyin 😊
aslidbd kahvesever93 deme ya😱 ay napıcaz bu gazlarla kafaları yemelik yemin ediyorum şu an kucağımda inleye inleye uyumaya çalışıyor yavrum sabahtan beri bir gram uyuyamadı😟