Bebeğimde bugün süt ve yumurta alerjisi çıktı. 2 gün önce de ben mastit oldum augmentin ve parol kullanıyorum. Bazı aşılarda falan yumurta olduğunu duymuştum. Alerjik bebeği olan anneler augmentin kullandınız mı? Yumurta ya da süt ürünü var mı acaba içinde