Aysegulberen benim kızım 4 aylıkken oldu 6 aylık olana kadar çektik 3 farklı krem kullandık anestolle beraber hep azaldı ama tamamen geçmedi ne yazıkki. En son ilaçlı oturma banyosu yaptık 1 hafta ve kurtulduk çok şükür. Doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz. Birde ben o dönem hiç ıslak mendil kullanmadım hep yıkadım. Ve hala yıkıyorum kaka yaptıkça bununda etkisi olduğunu düşünüyorum. Çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda kurtulur ve sağlığına kavuşur bebişiniz🙏