Kızlar çok korkuyorum ben kızom broşit olduğu için hastaneye yatırdılat şuan iyileşti yarın çıkacam inşallah. ama bugün bizim odamıza bi arkadaşım geldi onunda bebeği hastalanmış ve baya kötü durumda ben görmemeişim kozom hasta olan bebeğin biberonunu ağzına almış tam iyileşti derken çok korkuyorum tekrar hastalanacak diye kendimi çok kötü hissediyorum iki saniye başımı çevirdim biberonu ağzına almış ne yapacağımı bilmiyorum şuan 😔😔😔