2cocuk_1anne_ Bihteeeer bende 3 den beri uyanığom 17 günlük bebeğimle Gaz sancısı başladı çok zorluyor Allahtan kızım iyi uyudu bugün 12 de yatınca tabi (2 buçuk yaşında)
motheroftwoangels Deletedmom_58 kesinlikle öyle kendiside söylüyor her zaman senin işin çok zor yoruluyorsun vs diye zaten ben uyanınca Bilerek uyandırıyorm onu da 😃😃
Gazmoms motheroftwoangels haha aynı benim ki de bebek yyutmadı diyor yalan horuk horul uyuyor ya da görüp görmezden heliyor
Damlatugce Bihteeeer keşke yanımda olsa da her gece uyansam her gece onu izlesem şikayet etmeyin kızlar bu günler gelmez 2 inci bebeğimi doğum yaptım 1 haftadır kuvozde ve o kadar zor ki eli boş gelmek