Zece1 Yine benn. Kızım uyumuyor saat 4 olacak uyku için ağlıyor gözünü ovuşturuyor ama bi türlü uyuyamıyorum 😔😔
Zece1 Deletedmom_100 benim de başım ağrıdı huysuzluğundan. Saat ikiye kadar mutluydu 2den sonra ağlıyor huysuz oyun oynamıyor emmiyor sallasan dönüyor sallanmıyor
Jaleoyku Bizimde gunduz uykumuz yoktu ama odasina siyah fon perde taktim. Uyutacagim zaman perdeyi cekip los ortam sagliyorum oylece uyutabiliyorum.