elcn4139 Ahhhh ilk oğlum şimdi 3 ay sonra 4 yaşına girecek bir çocuk hiç bir konuda anneyi zorlamaz mi maşallah diyeyim yattı mı 12 saat bazen 13 saat deliksiz uyur ama küçüklüğünden beri sever uyku konusunda beni hiç yormadi bezi bıraktık gece gündüz biranda bıraktık hiç daha altına yapmadı yani ilk bıraktığımız da bile yapmadı maşallah 5 buçuk aylık desteksiz oturdu 9 aylık yürüdü çok erken konuştu yemek konusunda maşallah hep istahliydi hâlâ öyle 40 bin kere maşallah hasta olsun yıkılmaz ayaktan atlatır dişlerini 11. Aydan sonra çıkardı hiç birinde eziyeti olmadı şimdi ikinci oğlumu büyütüyorum oda 5 ay 2 günlük inşallah abisine çeker şimdiden maşallah diyeyim desteksiz oturmaya başladı oda 🤗ama uyku konusunda beni zorluyor🙈🙈ah yavrum şu uyku konusunda da abine çekeydin ya 🤣🤣🤣 diyorum galiba birazda çocuktan çocuğa değişiyor sanırım canım güzel uykulu geceleri olsun bebislerimizin mümkünse deliksiz 😅😅 bende şimdi kalktım doyurdum o uyuyo benim uyku kaçtı 🤷