34Merve93 Merhaba kızlar kızım 20 aylık rüya gördüğünü düşünüyorum cünkü bazen kahka atıyor bazen konuşuyor bazen korkup ağlar gibi oluyor saniyeler sürüyor ama sizde yaşıyor musunuz ? Arada tv izliyor etkilenmiş olabilir mi
fn2827 34Merve93 benümki 15 aylık tvye pek bakmaz ama hoşuna giden şarkı oldumu klibine bakar😁benimkide gülüyor bazen ağlıyor dediğin gibi saniyelik hemen. Hatta bitti kelimesini yeni öğrendi dün akşam uykusunda bigbiiii dedi.tamda söyleyemiyor 😁
Akayaycan 34Merve93 benim ki horluyor bile 😂😂🤣😂😂 ama görüyorlardır mesela bazen gülüyor anneme soruyorum melekleri görüyordur diyor
turuncuelma 34Merve93 ilk doğdukları andan itibaren rüya görüyorlar. Hatta ilk zamanlar vaktin büyük çoğunluğu uykuda geçtiği için en yoğun rüya deneyimi yenidoğan zamanı oluyo. Ama kabus görmüyorlarmış çünkü korku nedir bilmiyorlar henüz. Eğer çocuk korkuyu öğtenmişse evet kabus ta görür ekran buna sebep olmuş olabilir
Bebegimm1 34Merve93 bebeklerin ruya gormedigini okumustum bir yerde zaten hatirlamiyorlar ne gordugunu ne oldugunu bilemezler bence.sorunuza gelicek olursak benmki yeni dogankende aglar gulerdi suan 2 yasina giricek mesela kafasini falan duzeltsem uykusunda bir seyler mirildanir konusuyormus gibi 😂
Simaykck Benim kızımda 20 aylık bazen ağlayarak uyanıyor hasta falan olmadığı halde benimde aklıma rüya geliyor bende bekleyeyim belki yaşayanlar yazar☺️
Veragillerden 11 aylık kızım rüyasında kedi görmüş olacak ki miyaaav miyaaa diyordu gözü kapalı az evvel 😁Yani görüyorlar tabi.
HnDeathnaln 34Merve93 bebekler anne karninda 5.ayindan itibaren rüya gormeye başlarlar ve tabiki dünyaya gelen bebekte dünyaya geldiği andan itibaren rüya görmeye devam eder