Merhaba güzel anneler,bebeğim bugün Aptamil 1 den 2 numaraya geçti fakat ben tadına baktığımda 1 numaraya göre hiç tatlı olmayan aksine acımsı ilacımsı bir tadı vardı,acaba ürünün tadı mi böyle yoksa bir sorun mu var bozuk falan mı? Skt 2023 ama kafamda soru işaretleri kaldı, kullananlar yardımcı olabilir mi?