Kızlar bebeğim öksürüyor bazen uykusundan nefes alamayarak kalkıyor, burnunu açtım fakat öksürük devam ediyor hangi hastaneyi aradıysam maalesef nöbetçi çocuk doktoru bulunmuyor korkuyorum pazartesi gününe kadar başını yüksekte tutmak için öksürdüğünde sorun yaşamaması için yastık kullanmam sorun teşkil eder mi acaba