Msl-mla21 normal ona dokunmayın benim kıxımda giç olmamışken 2 ay önce oldu şuan 20 aylık doktor normal olduğunu kesinlikle ellenmemesi gerektiğini söyledi ilk oğkumdada aşıdan sonra olmuştu ama bu geç olunca korkmuştum ben gayet normalmiş 2 hafta sürmeden geçti zaten