elffaltn Doğumdan sonra 10 kilo fazlam kaldı aslında göbek kalmadi gibi ama büyüyen basenlerimden çok rahatsızım 6ay oldu doğum yapalı hala pantalonlarimin icine giremiyorum varsa önerilerinizi bekliyorum 😑
Ebruuu641 Sekiz ay oldu giremiyorum ... dikkat etmezsek bitmiyor maalesef yeni başladım bakalım dikkat etmeye zorlansam da
Kahvegerek 22 kilo aldım hamilelikte 10u falan Doğumda gitti. 5. Ayında eski kiloma döndüm. Burda Hindistan cevizi yağını çok duydum. Bir de kuzenim diox çayı mı ne varmış onunla baya zayıfladı
Kahvegerek elffaltn hiçbir fikrim yok sanmıyorum bölgesel zayıflamalar ancak doğru egzersizlerle mümkündür
MayneymisAltintop Canım. Ben basenlerim için sıkılaştırıcı tayt giyiyorum evde. Tabi ki tek başına hiç bir şey çözüm değil. Spora gidemiyorsan evde yattığın yerde bacakları aç kapa setler halinde. Sende kendine bir sıkılaştıcı tayt alıp iş yaparken giyip terlersen faydasını görürüsn
MayneymisAltintop Canım. Ben basenlerim için sıkılaştırıcı tayt giyiyorum evde. Tabi ki tek başına hiç bir şey çözüm değil. Spora gidemiyorsan evde yattığın yerde bacakları aç kapa setler halinde. Sende kendine bir sıkılaştıcı tayt alıp iş yaparken giyip terlersen faydasını görürüsn
elffaltn MayneymisAltintop tesekkurler evde spora bugun yarin baslayacagim derken 6 ay oldu resmen ama artik kendi kendine gidecegi yok bunu kabullendim ve firsat yaratip spora baslayacagim