Arkadaşlar bebeğim normalde uykuyu sever çok düşkündür ama son bir kaç aydır dış etkenler vs derken uyku düzenimiz bozuldu tam oh oturttum düzeni derken diş patlatmalarımız başladı ve sonuç uyumuyor o derin derin uyuyan çocuk gitti nefes sesime uyanan huysuz bir cadaloz geldi bir de yatakta gülüyor sevimlilik yapıyor kızamıyorum da ama çıldırmak üzereyim. Günlük max 4 5 saat uyuyorumdur o da parça parça, çok gergin ve mutsuzum, çok yorgunum çok uykum var. 😞
Geçici bir dönem mi, ya da ne yapmalıyım tavsiyesi olan tecrübeli annelerimiz var mı?