Kızlar 2 yaşında kızım var. Tuvalet eğitimine başladık başardık çok şükür. Ama ben şunu farkettim kızım her çişini yaptığında poposunun etrafından dağılarak geliyor çişi🙁belki yeni tuvalete alıştı ondandır diye düşündüm ama kaç hafta oldu hala aynı😕 mesela biz kadınlar çişimizi yaparken öne doğru gider ya çişimiz. Ama kızımın öyle değil poposunun etrafında dağılarak geliyor çişi. Bu normal mi acaba ? Bi sıkıntı mı var acaba vajinasında ya da çiş deliğinde anlamadım kendime dert ettim😕 eşime de söylemeye çekindim sizinle paylaşmak istedim.